Merhaba kızlar bir önceki postlarımda anlatmıştım bı kac sıkıntılar olmuştu. Neyse normalde 18 Kasım gunu sunı sancı İle dogumum baslatılıcaktı benı Baska bır hastaneye sevk ettı doktorum o hastane bana 1 gun boyunca hıc bır mudahale etmedı doktor bile gelip görmedi. 19 Kasım 14.30 cıvarı kendı doktoruma yazdım boyle boyle kımse mudahale etmıyor tabı gebelıgım 4 gun gecikti 40+4 olmuştum kendı doktorum oldugum hastaneyle ıletısıme gecti ve benı hemen sezeryan İle doguma aldılar kı doktorum aramasaydı benı daha almıcaklardı 15.08 de dogumum gerçekleşti ama ne dogum Du boyle dıyerek dogum yapmamıs anneler tedırgın etmek İstemeem ama gercekten doktor ve ekıp cok onemli. Belden uyusturdular ve bana hemen yat yat yat dedıler alel acele ben dıyorum kı uyusmadım ayaklarımı oynatabılıyorum dıyorum onlar benı dınlemedı ve ben herseyı hıssettıgım o an gercekten cok zordu bagırdım cok bagırdım sonra ıkı elımın ustunde de damar acamadılar kolumdan bı ıgne vurdu sonra bana eger basın donerse bana soyle dedı ve ben tamam dedım ondan sonrasını asla hatırlamıyorum. Cok zor bı sureçti. Sonra benı bekleme odasına aldılar 3 saat orda kaldım ayıldıgımda bagırıyordum ordakı ebeye yalvarıyordum agrı kesıcı yapsın dıye cunku canım cok yandı. Sonra bebegım sordum bıraz ayıldıktan sonra kucagımda verdıler emzırmem ıcın o an işte o an butun acılarım herseyı geçti Rabbim dedım sukurler olsun sana bu nasıl Bi mucize böyle dedim ve been sustum ebe bana senın ılacın evladınmış keşke daha erken verseydik ortalığı yıktın yagmur dedı ve guldu ama yapıcak bıseuım yoktu canım cok yanmıştı. Ama o evladımın kokusunu alınca tenıne dokununca herşey nasıl geçti öyle. 1 gun geçti cocuk doktoru tahlil yapmak ıcın kan aldılar kan tahlılınde crpsı yuksek cıktı suan yenıdogan yogun bakımında kuvezde yatıyor ben evladıma 1 gun bakabıldım daha kokusu burnumda. Enfeksiyonu yuksek cıktıgı için aldılar bebeğimi. Anne karnında yada dogum sırasında enfeksiyon kapmış dedi doktor. Ve bana tam zamanında almışız bebeği tam zamanında doğmus o zaman dedi kalsaydı daha kotu olabilirdi dedi. Bunu doktor bana resmen soyledı ve cok hatalılar. Bana 1 gun mudahale etmedıler. Anlattıklarımdan sakın korkmayın. Sızı uzmek İstemeem. Ama kesinlikle 36.haftada yada 36.haftsadan sonra kesinlikle akıntınıza dikkat edin. Eger yeşil akıntı yada kokulu akıntınız varsa kesınlıkle doktorunuza spyleyın tahlıl yaptırın. Benim 18 Kasım dan once akıntım normaldi. 18 Kasım gunu hastaneye yatısım yapıldı gece wcye gıttgımde akıntım yeşildi ve ben enfeksiyon kapmıştım. Bebeğime de geçti. Lütfen tahlillerinizi yaptırın. Suan bebegım benden ayrı Cok özledim onu. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen. 🙏🙏