Merhabalar .. ben 10 haftalık hamıleyım düşük tehlıkem var ve kanamam oldu bı kaç hafta önce , lekelerim hala gelmeye devam edıyo .. düşük ıgnesı kullanıyorum her hafta .. 2 saat önce falan karnım bırden sertlestı 1 saat sonra yumuşadı hafıf suan yıne sertlestı .. onemlı bısey mıdır ? Hastaneye gıtmem lazım mı ? İlk hamılelıgım tecrübesizim bilmiyorum 😔