Kizlar vajinismus var 37 haftaya girdim doktoruma sezeryan istedigimi soyledim 26sina gun verdi ama ailem sezeryana cok karsi bu durumumu bilmiyolar yalan soylemek zorunda kaldim cati darligi var sezeryan olcak dedim ozellikle annem baska doktora git sor diyip duruyo soyleyemiyorum doktora vajinismus var diyorum hala normal yapabilirsin diyo onada cok fazla acilamadim napicam ne uydurucam bilmiyorum fikirlerinize açığım