Kızlar siz günde kaç doz kaç ünite yapıyorsunuz. Ben sabah akşam yapıyorum . Kalemin başını 4e kadar ceviriyorum. Tüp hiç azalmiyor gibii . 1 haftadır yapıyorum . Acaba ben beceremiyorum yoksa az yaptığımdan bitmiyor mu tüp . Acemiyim kusura bakmayın