Hurit https://imgyukle.com/i/R51dWY Kızlar dunki nst sonucum ne durumdayım normal doğum istiyorum hafif sancı var mı bilgisi olan var mı bu gidişle normal doğum olur mu sizce
Beyzanurlina Hurit çatı muaynesinde sölerler kuzum dogum yapıp yapamicagını sancın olsada çatın muait deyilse normal dogum olmaz die biliyorum ebe banada baktı 3500 kg üstü riskli dedi bana mesela çatıya göre konusuyo heralde
Hurit Beyzanurlina sancım var mı peki nstden anlamiyorumda .Benim bebiste biraz iri 3.500 kg şimdi doktor haftaya yapacak çatı muaynemi inşallah müsaittir çatim normal doğuma 🤲