Ebrtuna Ağustos’ta dogum yaptım sadece cot cıtlı zıbın giyebldi kısa kollu .ıstanblda yasyrz sıcaktı baya .onun dısında aksamları yatarken alt ust ınce pijama diger aldıkarmızı giydirmedik cok sıcaktı ılk bır bucuk ay bu sekılde gectı