Hafsa11 İlk gebeliğimde 38+5 de oğluma normal doğumla kavuşmuştum sanırım kız olduğundan bu kadar nazlı cıktı 40+4 hala gelen yok halbu ki ikinci doğumlar daha kolay ve hızlı olur derlerdi böyle bir durum yaşayan var mı işin ucu sezeryana gidecek gibi 🙄
Busraduru23 Hafsa11 bizde 40+5 teyiz hiç bir belirti yok hergün hazırlık yapıp bekliyoruz ama bişey yok 🤦🏻♀️
DamlaDeniz Hafsa11 Benim de 39+5 nst de bi 40larda sancım cıktı sonra ki haftalarda çkmadı bekliyorum sizin kaç çıkmıstı sancılar
Hafsa11 Busraduru23 aynen bende öyleyim canım her gün çantasını düzenleyip bugün gideriz diyorum 3 hafta önce tepe sacılarımda cıktı ama hala yok
Busraduru23 Hafsa11 nolcak böyle ya bu son hafta hiç geçmiyo en sonunda galıba suni oda olmazsa sezeryan olcak 😔
Hafsa11 Busraduru23 bende artık o düşüncedeyim Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin sağlıkla kavuşmayı inşaAllah
DamlaDeniz Benim de 39+5 nst de bi 40larda sancım cıktı sonra ki haftalarda çkmadı bekliyorum sizin kaç çıkmıstı sancılar
Fyzamhmet Bende 40+4 hiç gelmeye niyeti yok sancım da çıkmıyor pazartesi gidicez suniyle başlatıcaz bu gidişle
Hafsa11 Fyzamhmet benimde pazartesi kontorolum var ama doktorum 1 hafta daha bekleticek bende artık suni istemeyi düşünüyorum 🙄
mutlu-d Ben de 40+4 oldum şu an. Alt kısımda arada ağrılar oluyor onun dışında başka bir belirti yok. Böyle giderse sezaryen heralde. Acaba suni sancıyı hiç açılman ağrın vs. Olmasa da veriyorlarmı??
Hafsa11 mutlu-d onu bılmıyorum ama en azından rahim agzının yumusamıs olması gereklı yazıyordu araştırmalarımda
Fyzamhmet Aynen hiç açılma olmasa da veriliyormuş 1 cm sadece açılmam varmış yumuşama da var doktorum 41 den sonra suni çok zorluyor dedi açılma ilerlemeyince zaten sezaryana alıyorlar mecburen