eknsnsr98 Kızlar bebeğimin hareketlerini kaç haftadır hissediyorum ve kasıklarda yada mesanemin üstünde hissediyorum ne zaman yukarı çıkar normal mi bide daha tam net degil
Sonsuna eknsnsr98 benimde hep asagıda hıssedıyorum 20 haftalık. Yukarı cıkıyor mus ilerleyen haftalarda bakalım beklıyoruz
Prenslerinin_annesi eknsnsr98 benimde öyle iki oglumda böyle olmamişti bunda hissetmelerimde cok yavas ama bu ada erkek dedi doktor
Nurvec eknsnsr98 ay bende 19.haftaya yeni bugun girdm bende tam mesanenin ustunde hissediyorum demekki normalmis bir hafta sonra yukari cikarmi
Htcglgnaksy eknsnsr98 benim de öyleydi canım 25. Haftaya 1 gün kaldı bugün ilk defa daha yıkılarda hissettim bende çok korkmuş hatta buraya post açmıştım 2-3 hafta önce
anapanda12 20 haftadan sonra rahim göbek bağına ulaşır, eğer 20li haftalardaysan normal ayaklarıda aşağıda olabilir
Nlymrdn eknsnsr98 Merhaba ben 26 + 3 teyim ve ilk kez bu gun yukarida hissettim hep asagidaydi ve zorlanmaya baslamistim artik
Gulfem07 Sonsuna benim hep aşağıda 31+3 olduk şükür inşallah erken gelmez diye dua ediyorum hastanede yattım 1 gün çok zor.Milletin ta göğsünün altında benim hep kasikta
Seda_123 Gulfem07 Bende 31+2 yim benimkide aşağıda ama bu haftalarda aşağıda olması normal dogum pozisyonunda benimki başı aşağıda
eknsnsr98 Nurvec yok canım 30. Haftalarda felan çıkıyormuş oda bazılarında bazılarında çıkmayabiliyormuş da