Zeynepnacar inşallah canım🙏🙏 Perşembe günü tam 13 haftalık olucam,ama doktorum bana 10 haftalıkken erkeğe benzettiğini söylemişti..iki oğlum var buda kız olsa güzel olur ama dimi.. tabiki önce sağlıklı sıhatli olması herşeyden önemli..senin adına gerçekten çokk sevindim sağlıkla al kucağına inşallah🙏