Merhaba herkese,7hafta 3 günlük gebeyim.bugün saat 2 gibi kahverengi bir akıntım oldu ama çamaşırı değiştirecek kadar çoktu aradan yarım saat geçti kırmızı renk leke gördüm hemen doktora gittik.Doktor kalp atışı normal kese normal dedi ama hafif bir sızıntı kanaması görüyorum dedi iğne ve serum verdi,bir hafta evde dinlenme verdi bide progestan verdi günde üç defa kullanmam gereken.Haliyle tedirgin oldum ve endişeliyim,aranızda Böyle bir şey yaşamış olan var mı nedir görüş ve tavsiyeleriniz ya da yorumunuz?