HilalYldz Hanımlar e bebekten bebek arabası,puset gibi ürünler aldığımızda eğer 2 ay içerisinde indirim oluyorsa farkını istersek alabiliyormuşuz doğru mu?
Cokokuyan_dorukusunannesi48 HilalYldz Ben farkını aldım.Ürün açılmamış olmalı ve bir haftalık olmalı.Ürünü aldığın Bir haftayı geçtiyse iade etmezler.
HilalYldz Bir arkadaşım söyledi sadece tek koşul paketi açılmamış olacakmış yani ürünü iade edip yeni fiyattan tekrar alabiliyormuşuz doğru mu bilmiyorum sormak lazım 🤷🏻♀️
HilalYldz Cokokuyan_dorukusunannesi48 aaa 1 hafta mı olması gerekiyor bunu bildiğim iyi oldu teşekkür ederim ☺️