Arkadaşlar gebeliğimin 38. Haftasında muayene oldum. Doktorum iki kemik birbirine yakın çatın dar dedi. İstersen sezeryan ol istersen normal doğumu bekle dedi. Normal doğumun çok zor olacak ama bazı kişilerde kolay da olabiliyor sen karar ver dedi. Ne yapacağımı bilemiyorum bu durumu yaşamış olan var mı 😔