humanisa 34 +2 günlük hamileyim az once lavaboya gitim af edersiniz de ped kulaniyirum akıntı olmisum çok kati böyle beyaz bi akıntı geldi ve çok eksi kokuyor yasayan varmı çok endiselendim 😯
OlgaArslan humanisa doktoruna mutlaka başvur canım eğer enfeksiyon kaptıysan tehlikeli ilaç fitil falan verir belki iyi gelir ama pet bir daha kullanma derim. Geçmiş olsun
Canoglum humanisa ben susuz kalınca oluyor canım. Sende bol su ic bakalım geçecek mi , bi de iç çamaşırını günlük muhakkak değiştir.
humanisa NaimeYilmaz bimiuodum cnm kotu oldunu kulaniyodum iste binde cnm idrarimi yaparken iki defa basıma geldi beyaz beyaz geldi idrarim saoul cnm cebabladin için😊
humanisa OlgaArslan saoul cnm altı gün sonra gitcem soylu cem doktoruma bide sizlere soriyim dedim teşekürler canım😊
humanisa Canoglum cnm vala içtim suyun hati hesabi yok vala günde kaç litre iciyorum ama doktora gidince inslah birşey çıkmaz saoul cnm