2 gündür kızım az hareket ediyor tedirgin oluyorum normalde de tembel bir kızım var benim sağolsun hiç kıpır kıpır olmadı ama şu son 2 gündür hiç güçlü tekmesi yok bu haftalar da normal mi bu sebepden ötürü çok acile gittim ve artık gitmek istemiyorum 😔