Kubra_0195 26+3 olduk ama bu aralar lavaboya giderken kasıklarım çok ağrıyor özellikle yaptığım zaman normal mi böyle olması doktora gideyim mi canım acıyor..
Deletedmom0026 Kubra_0195 genellikle rahmin buyumesi diyorlar ama ben doktora soyledigimde ultrason vekti ve bobreklerimde buyume oldugunu farketmisti. Icim rahatlar sen yine de bi git istersen