ebrucetin Arkadaşlar düşük riskimden dolayı sürekli yatıyorum 8.haftamdayim belim çok agriyor ara ara kasıklarım da agriyor aynı adet sancısı gibi sancılanıyorum normal mi sizce yaşayan varmı sağ kasığım da şiş gibi bebek orada olduğu icin mi acaba ???