Bebegimbenim3 Meraba guzel anneler nasilsiniz nasil gdiyor ben cok heyecanlaniyroum ilk gebeligim degil 3. Ama ne bilim sabiriszim 34 +6 günlüğüm bu arada.
Seymaert Bebegimbenim3 39+2 den selam 🤦♀️ 36 dan sonrası hiç geçmiyor kuzum artık bitse de gitsek oldum 🤦♀️
[silindi] Bebegimbenim3 bende 34+5 im 2.gebeliğim haftaya dış çekim yaptıracam İnş hazırlıklarımız da bitti sayılır İnş çok bekletmez beni 37 de gelir minnoşum
Bebegimbenim3 3406044 ben boyleysem sizi cok iyi anlıyorum ya insallah sag salim kavusuruz bebeklerimize
Bebegimbenim3 [silindi] bende oyle diyorum su gunler resmen durdu kac hafta gecti ama bu hafta hic ilerlemiyro sanki
Prenslerim Aynı durumdayız benimde 3.gebeligim ve 34+4 um bende artık ağrılar zorluyor geceleri sıfır uyku
Bebegimbenim3 Prenslerim cok zorlaniyroum ne uyuyabiliyorum ne oturabiliyorum🙁 cocuklarim da küçük col zorluyor beni