Canim ben 5,6 senedir hemorit sorunum var . Son 1 senedir gunde 5,6 sefer kanama yapiyor adet oluyorum gibi.ilac tedavsii oluyordum hap ve krem ama hamile kaldim ilaci kestim kreme devam ediliyor ama.suan cok sukurbiraz daha iyim. cok kabiz olduhum zaman kanama oluyor. Kabiz olmamamya calis kati ve aci seylerden uzak dur.bir dahiliye ye görün. Ama hamileysen ilac baslanmiyor malesef.