Öncelikle doğum yapan herkese Allah kolaylık versin 😍
Hamileligimin son 2 ayi kesfettim bu formu cok pismanim keske daha once bulsaymisim dedim ve son iki ayimi sadece dogum hikayelerini okuyarak gecirdim ve kendimi motive ettim gercekten korkulcak birsey yok merak etmeyin 😊
Baslayalim hikayemize hamile oldugumu ogrendigimde 6 haftalikti ALLAH herkese bu duyguyu tattirsin zor bir hamilelik gecirdim 33. Haftada agrilarim baslamisti acile gittim ve 1 cm acilmam oldugunu normalde haftami doldurmus olsaydim hic bir sey olmayacagini ama bu haftada normal olmadigini soyledi nst de sancim cikmayinca kendi doktoruma gonderdi. Doktorum onay verdikten sonra ilaclarda dogumu durdurduk 35. Haftada yine ayni agrilarim basladi bu sefer doktorum tamamen yatis verdi 37. Haftaya kadar tuvalet ihtiyavi haricinde kalkmadim surekli doktorla gorustum cunku agrilarim hic bitmiyordu 39+2 gece 12 de agrilarim yine siddetlendi ama bu sefer azalmiyor ve gayet duzenliydi ben yine aldiris etmeden uyudum cunku rahatsiz etmiyordu korkmayin sabah 8 9 siralari 5 dk da 1 gelmeye baslamisti tam hastaneye gidecektim ki biraz daha bekliyim dedim derken aksam 11 oldu artik dayanamiyordum gidicegim hastane 1 saatlik mesafede esim hemen kalk gidiyoruz dedi kaynanam goturmuyordu ben artik aglamaya basladim cunku 1 dk arayla geliyodu 1 saatlik yolu 20 dk da gittik doktor acilmama bakti 7 cm dedi ben sok hic beklemiyodum saat gece 12 bucuktu girdik islemleri halletik dogumhaneye goturduler ilk once suyumu patlattilar benim sancilarim hep ayni duzeydeydi bana zor gelmedi belkide aci esigim yuksek oldugundandir ikinma denemelerine basladik derken cocugun basi gorundu 5 6 ikinmada bebegim kucagimdaydi 1 e 4 varken dogdu ilk doguma gore cok hizli dedi doktor ama benim avantajim sancimi evde cekmemdi herkese tavsiye ederim..
Soracaginiz sorular varsa cevaplayabilirim sorunlu bir gebelik gecirdigim icin cok sey ogrwndim yardimci olabilirsem ne mutlu bana 😊
Allah saglicakla yavrularinizi kucagina almayi nasip etsin 😍
@adm