Merhaba arkadaslar bundan 6 ay önce lenflerimde beze vardı ve antibiyotik tedavisi gördüm doktor kulak altında sivilce çıkabilir ondan demişti şu anda gebeyim ve sağ kulak altında büyük bir sivilce çıktı gerçi yüzüm ve boynunda iki haftadır alerji gibi sivilce atıyorum grip de olmuştum. Kan testlerim yeni yapıldı bundan bir ay önce de yapılmıştı herhangi bir sorun yok. Sadece biraz akyuvar seviyesi fazla belki ondan da olabilir ama doktor bir sorun yok dedi. Böyle bir şey yaşayan oldu mu daha önce? 😔