Ben az kilo aldım bebeğin karın çevresi kilosu normal minyon bi bebek gibi gözüküyo suyumuzda iyi doktorum bugün gerek duymuyorum hiç belirtin yok falan dedi doktorumda çok pimpirikli normalde herşeyin üstüne fazlasıyla düşerr kafam karıştı birazcık ben hep kesin yaptırır diyodum