Vallah canım aynısı banada dediler. Sen iyi artmış yıne benim ise 180 dı 4 gun sonra 200 tkrr 4 gun sonra 240 tekrar 4 gun sonra 280 doktorum dış gebelik yada. Yada kimyasal dedi baska doktra gittim oda olabilir ama dıs gebelik goruntusu yok iğne vurulmayım kesin olmadan bence kimyasal dedi bekleyim bir hafta kimysalsa düşer dedi bekledim hic bişey yok aradım. Tekarar. Hcg istedi Yaptırtım 280 iken 6 gun sonra 2800 oldu gel dedi baktı ve ic gebelik kese. Gozukmuş 10 gun sonra tekrr gittim bebek. Kalp atısını duydum şükür. Adetim sonu 17 eylulken 8 ekim yaptılar gec yumurtlama olmuş dendi Allah buyuk canım uzulme Hic belli olmaz yeterki Rabbim ol desin. Ne gosterirse gostersin sonuc