4 yıllık evliyim ilk zamanlar istemedim cok erken diye 3. Yılda denemeye başladık 1 yıl kadar denedik eşim biz kısırız niye olmuyor diyordu ben hiç kafama takmadım hatta millet bi tane yap sonra yapma bekleyince olmuyor dediler bende şimdi verecek olan allah neden sonra vermesin ki dedim hep son zamanlar bende de umut yoktu artık test yapmadan bir gün önce biz kısırız heralde bir doktora gidelim bi sorun varsa tedavi olalım dedim ertesi gün test yaptım 5 haftalık hamileyim şimdi 25 oldum hiç bir zaman umudunuzu kaybetmeyin ♥️🤲