Nur Krdybusra yarın 28. Haftamıza gircez inşallah. İlk 4 ay hiç geçmiyor derken şimdi zaman nerdeyse su gibi akıyor. İnşAllah sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı 💕🐣🐥🤰🏻
Ozlemr Krdybusra bende 27+2 günlük hamileyim. Zaman son zamanlarda sürekli koşturmayla eksik tamamlamakla geçiyor. Çok özlüyorum kızçemi aşırı göresim geliyor. Sürekli hayalini kürüyorum. Gerçekten çok heyecanlı bir şeymiş bu hamilelik. Biran önce 36 haftayı sağlıkla doldursak inşallah
Krdybusra YcelMlayimYldrm evet ama bu aydan sonra geçer artık hazırlıklar daha çok başlayınca Rabbim hayırlı bir doğum nasip etsin sağlıklı şekilde kucağına alırsın inşallah 😊
gulcins Merhaba bizde 26+3 gerçekten zaman hızla geçip gidiyor Haziran da benim Doğumum normalde 15 Haziran fakat 1-2 hafta sezeryandan dolayı erken olucak Haziran başı gibi 💕💕💕 inşallah yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alırız
Glsmumul Merhabalarr. Bizde 28+4 olduk bugün. Zaman nasil geçti hiç anlamadım ama şimdi hiç geçmiyor gibi 😓 kalan eksiklerimizi tamamlamakla geciyo günlerimiz 🤗 sizler ne durumdasiniz nasil geçiyor hamileliginiz
YcelMlayimYldrm Glsmumul bnde eksikleri tamamlamaya calisyrm ama al al bitmiyor ne kadar çok detay varmış 🙂
Krdybusra Ozlemr amin inşallah anne olarak çok merak ediyoruz tabi hele ilk hamilelikse aşırı derce heyecan sabırsızlık endişe oluyor ama hızla geliyor vakit Rabbim hayırlı doğum nasip etsin inşallah 🌹
YcelMlayimYldrm YcelMlayimYldrm Ozlemr 28+2 yım ya bı an kendimi 27 sandım Allah Allah bunadim galiba 🙂))
gulcins Krdybusra Benimde ikinci gebeliğim bu arada bir de Haziran 14 te 6 yaşına girecek bir oğlum var
Krdybusra gulcins maşallah benim bir kızım var ikibuçuk yaşında ikinciyi bekliyoruz inşallah hayırlısı ile 🌹