KubraOuz Merhabalar gyneferonun yaptığı aşırı kabızlık sonucu doktorum kan ilacımı değiştir. Sidefer şase toz verdi. İlaçla ilgili yorumlarınızı merak ediyorum. 36+1 deyim doğuma kadar burnunla devam biraz pahalı ama olsun.
Sedaanneoluyor KubraOuz bende onu 1 haftadır kullanıyorum evet biraz pahalı inşallah da işe yarıyordur herhangi bir yan etki yok bende kabızlık falan da
Turna20 KubraOuz ben yaklaşık 10 gündür kullanıyorum, hiç yan etki yapmadı. Sanırım iyi de geldi çünkü halsizliğim filan gitti.