9haftam bitti halsizlik dışında hiç bir şikayetim yoktu bu sabah aşırı mide bulantısı ve Kasık ağrısıyla doktoruma gittim kalp atışı iyi elhamdülillah fakat bebek aşağı kaymış dedi ve 3gün boyunca sırt üstü yat yemek ve lavabo hariç ayağa kalkma dedi, böyle bi sıkıntıyla karşılaşan oldumu? Süreç nasıl geçti benide bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler ederim