Ruhsuz Saol canım teşekkürler ,bende pko ve insülin direnci vardı tüp bebekle hamile kaldım hep stresle korkuyla geçti .Ama zaten pko ve insülin direncinden dolayı meyilliymişim gebelik şekerine sürekli ölçüyodum normal çıkıyordu aslında ama yüklemeden sonra yüksek çıkmışto ve son 2 haftadır aşırı tatlı istiyordu canım inş diyetle düzelir en başından berii çok sıkıntı çektim artık bir an önce bitsin istiyorum bunaldım .25+0 canım bugün