Merhaba arkadaşlar ne zaman yazarım ne yazarım buraya diye hep içimden geçirmiştim, sonunda oldu miniğim normal doğumla dünyaya geldi. Önce saat 9 gibi suyum geldi aniden, mecburen hastaneye gittik bu yüzden. Hastanede gece 1 e kadar sancım yok denecek kadar azdı, açılmam da 1 cm di, saat 3 te tekrar bakıldı sancılarım artık artmıştı ve 2 cm dediler kabus gibi geldi, epidüral hiç istemiyordum ama 5 cm olunca epidural takın dedim. Tabi o saatten sonra sancılarım o kadar arttı ki 5 buçuğa kadar ama o kadar şiddetli. Ebeler anca 5 cm olmuştur dedi. Ama bende sancı dakkada bir var ve deli gibi ıkınma isteği geliyor.
Sonra bi bakıldı açılmam 10 cm ben de dahil herkes şok, 2.5 saatte 10 cm oldu doktorum doğuma zor yetişti o da beklemiyordu muayeneye gelmişti epidural için. Herkes şok 🤣 sonra 20 dk içinde Eylül Ada’m kucağımdaydı. 2 dikişle doğumu bitirdim. Yine olsa yine normal doğum yapardım 🤱🏼