mavipapatya şuan kaç haftalıksın benim de şekerim var ama bebeğimi etkilemiyor çok şükür doktoruma sordum ben şekerden dolayı mı iri diye. Yok dedi yapısal olarak iri Bi bebek yani şekerle alakası yok dedi olsa suyu da fazla olurdu başka belirtiler de olurdu dedi. Bakalım hayırlısı ben zaten normal istemiyordum Bi tane poğaça yanaklı doğururum😂