asem89 kahve akıntıdan korkma , o eski kanlardır canım ama kırmızıya dönerse tetikte ol.Progestan rahim ağzının kalınlaşması ve bebeğin tutunmasına yardımcı olan bir hormon ilacıdır.Zaman zaman kasık ağrısı yapar sadece.Kullanabildiğin kadar kullan.Ben oral ve iğne olarak kullanıyorum her gün.Fitil olarak kullanıyorsan akıntı normaldir.