Mervezumra Bykn50 ben kullanmadim kimyasal var sonucta hamileylen ne kadar da olsa zararli en temizi agda yapamiyorsan jilet bile ondan daha iyidir
Burcugaz Ben lapiden kullandm ama hamilelikte kullanmıyorum öncesindr kullanmıştm ama bunlar döküyo güzelce ancak sonra daha sık ve daha gür çıkıyo nasıl kullanıyosunuz aklım ermedi bacılarm
Bykn50 Jilette risk benim için hiç kullanmadım ve karnından dolayi rahat kullanacagimida sanmıyorum acaba doktor bana krem onerebilirmi 😰