mervekucuk Kızlar yaklaşık bir saattir bu durumdayım hem bebek toplanıyor sağ tarafıma böyle semsert hemde belim ağrıyor normal mi başına gelen var mı? Eşim görevde olduğu için endişelenip hastaneye gitmeli miyim?
cennet13 mervekucuk bende şu an 32+4 haftalığım, bende de öyle oluyordu ve hala oluyor, hatta az öncede oldu:)Bende korkuyordum, doktoruma sordum, dün hatta hastanedeydik ve doktorum normal dedi, geçiyor sonra 😊
kadernurr mervekucuk korkma 37 haftalıgım benımkı toplanıyor 1 saat boyunca hiç düzelmediği bile oluyor
Gulfem07 mervekucuk Bende de var kasik agrisi da var bel ağrısı pek yok kasigimda hissediyorum oğlumu popo üstü oturuyordu geçen hafta gittiğimizde kafa yukardaydi.O değilde bugün adet olcam gibi ağrı da oluyor valla yoruldum iyice ya erken mi gelecek bir şey olur mu çok yoruldum artık.
EceElif Belinde adet ağrısına benzer Ağrı oluyorsa hmn doktoruna git arkadaşım. Bnmde öyle oldu geçen hafta açılma olmuş dr ilaç verdi
Ayseysf 31 haftalığım bende uzun zamandır toplanma olayı oluyo bu ıkı haftafır canımı acıtacak sekılde olmaya basladı ama hıc kötü bısey aklıma gelmedı düzeliyor
Rumeysa-ayse Bende 31+6 gebeyim aynısı oluyor ama çok uzun sürmeden geçiyor endişeleniyorum ilk gebeliğim umarım doğaldır bu durum
Happymumsyy Rumeysa-ayse çok normal bende tekrar ediyordu gittim doktora 32 haftayım alıştırma bu çok iyi dedi magnezyum iç kasılma artarsa uzan dinlen dedi.
mervekucuk Yok kızlar toplanma benimde oluyordu yaklaşık iki hafta kadar ama bu sefer bel ağrısı durdurmaz etti beni o yüzden
mervekucuk Peki kızlar hepinize çok tşk ederim gitmedim hastaneye belim ağrıyor kasığımada vurdu ama bebeğim şuan çok hareketli o yüzden rahatladım