Poncik77 canım bebek büyüdükçe rahmin büyüyor normal bu ağrılar bundan sonra böyle ağrılarımız olacak malesef az az alışmamız lazım kanaman olmadığı sürece korkma bence ama eğer aklına takılıyorsa acile git çok hafif karnım ağrıyor endişelendim de bakıyorlar bebeğe veya çok az bir lekelenme gördüm felan de yani bakılıyor için rahatlar seninde ☺️