Esmaryarim 15 haftalik hamileyim hamile kaldıgımdan beri ruyamda farkli farkli ruyalar görüyorum ve hepsindede erkek cocugu görüyorum bi yorumunuz varmi hanımlar
Saadet26 Esmaryarim bende kendim için erkek gördüm rüyamda arkadaşım için kız gördüm erkekmiş 😂tersi çıkar derler ama hayırlısı
Nuur2001 Esmaryarim ben bi kere erkek bebek görmüştüm rüyamda ama kızım oluyor 🤗 rüyaların tersi çıkar derler benim arkadaşım hep kız görürdü onunda oğlu oldı
Derderya Esmaryarim aynisida cikabilir ben ruyamda baskasinin cocugunu kucagima aliodum ve erkek bebekti cok sevmistim o bebegi o zmndan beri icimdeki his hep erkek diodu ve simdi erkek bebek bekliyorum ☺
Gamzem_12y Ben de iki defa erkek gördm bi defa ikizdiler bi defa da cok güzeldi ve bebişim erkek olcak 😊bazen dogru olabiliyor
selinnb Bende rüyamda erkek görmüştüm hatta ismide 'bahra' olarak görmüştüm çok şükür ki erkek evladım olacak🙏
musmutluanne_ Esmaryarim ben dört buçuk ayda tek bir kere bebek gördüm oda erkek bebekti ve yeğenlerime çok benziyordu çok şirindi asla unutmam☺️ Cinsiyeti öğrendik gerçekten oğlumuz olacak Allah nasip ederse🤲🏻 İnşallah gördüğüm bebek olur sağlıklı sıhhatli
Esmaryarim Musmelis darısı başima hamdolsun bi oglum var bide kızım olsa cok isterim ama doktorumuz cinsiyet konusunda cok tutarsiz davrandi kesin cinsiyeti şu diyemiyorum canim