canım ben boş gebelik geçirdim 8+4 haftaya kadar bekledik ama malesef bebek yoktu doktorum artık kürtaj olmam gerektiğini söylemişti beta değerimde çok yüksekti hatta ama kürtaj oldum olduktan sonra doktorum ne diyorsa onu yaptım ve bana bi vitamin başladı bebek istediğimiz için 1 buçuk, 2 ay sonra hamile kaldım ve doktorumun bi sözünü hiç unutmuyorum genelde sağlıksız bebekler gelişmez hergün onu görüp üzülceğine şimdi üzül ağla demişti sende üzülmemeye çalış iyi bi doktorla görüş o seni yönlendirir zaten dilerim herşey gönlünce olur