Arkadaşlar merhaba bebek bezi araştırırken bununla karşılaştım. Almayı da düşündüm sizce nasıl? Ya da benim gibi bilmeyenler varsa faydalanmış olur görüp.
Külot bez olması biraz düşündürdü beni ilk kez bebek sahibi olacak biri olarak. Bilincsel olarak cırtlilara alışık olduğumdan midir bilmem. Tecrübe paylaşırsanız memnun olurum teşekkürler