Kizlar
Bi kez 18gun geciktim adet oldum bu ayda 12gun geciktim olmadim lekelenmem vardi ultrasonda bakti tarlusal verdi basladim 25inde kullanirken mi kanamaniz basladi bittikden bi sure sonrami. 🙄🙄 benim adetim 13kasimdi doktor 25inde gebelik yok dedi ultrasonda verdi icmeye basladim ama lekelenmem falan kesildi ? ilk tarlusal kullandigimda 1yil once bitti 8gun sonra olmustum
simdi ise 3gundur olan lekelenmem dunden beri kesildi agrilarimda !
bu icme ve bekleme suresinde hamilelik olusabilirmi acaba yeniden 🙄 alttan bakti oyle yazdi kan istemedi cnku?