Taze_hamis doktorunuza güvenin bence , benim reçetem biraz farklıydı 34. Hafta oldu aspirini kestik, haftada 2 gün folik asit ( öncesinde 5 6 ay kullanmıştım) bemiks c ve 4000 ilk oksopar kullanıyorum. Başlarda progestan kullandım ama benim 3 ay filan kahverengi lekelenmem olmuştu. Benim eşimde kardiyoloji uzmanı çok araştırdık ama doktorumuza güvendik sonu iyi olur inşaallah. Mustafa Başbuğ a danıştınız mı, ayrıntılı ultrasona ona gitmiştik , çok güveniyorum bilgisine. Tahlilinizde farklı bir durum olsa mutlaka yönlendirirlerdi , içinizi ferah tutun, hersey iyi olur umarım sizin için