Kubraismail61 aynen öyle, insülin de bir tür takviye, nasıl ki kan yapımı artsın diye demir takviyesi alıyoruz, vücudumuz yeterince üretemiyorsa insülin de alacağız. Zaten bu şekilde alınan insülin bebeğe geçmiyor, ama insülin alınmadığında artan şeker bebeği doğrudan etkiliyormuş, bebek de bu sefer kendisi insülin üretmeye çabalıyor, yağ dengesi bozuluyor, aşırı kilo alıyor, kalbi yoruluyor, Allah korusun, yani bu sorunu ıskalamak, tespit ettirmemek çok büyük sorumsuzluk olurmuş. Şükür, önlemimizi aldık, gerisi Allah’ın izniyle sağlıkla takip edilir inşallah canım🙏🏻💕