Babykz_ Mervoop Bence burdan yanıt beklemek yerine doktora gitmelisin.Kanama pek normal degil sanki bu aylarda hic basıma gelmedi.
Zuhal_19 Mervoop git cnm ilk kanamam altı aylıkken pembemsi oldu kan uyuşmazlığı vardı ondan olduğu net değil ama yattm.hastanede iğne oldum enfeksiyonum. Vardı onada müdahale ettiler
Kubradem Esraygtf k.rengi leke falan bi nebze ama kan sıkıntılı olabilir korkutmak istemem ama bi doktora git derim.
Ap300817 Benim de kanamam oldu 6. Ayda 2 kez hemde açık pembemsi bir kan ama nedenini demedi doktor herseyime bakıldı hiç bir sorun çıkmadı korkma canım rahim ağzında ki damarlar inceyse de olabilirmis