kitapkurdu Biz 15+2de gittik doktora yani dün. Boyu 13.39 kilosu 156 gram olmuş. Doktor gelişimi önde güzel dedi. Ama internetten baktım kilo yarı yarıya gösteriyor 70-80arası yazıyor. Sizde nasıl durumlar?
Yenianne65 kitapkurdu 20. Haftaya kadar bebeklerin kiloları standarttır su an 20 haftalık bütün bebekler aşşağı yukarı aynıdır
kitapkurdu Yenianne65 anladım çok teşekkür ederim. İnsan biraz tedirgin oluyor. Bir de insülin direncim yüksek. Yüksek olanların bebekleri çok kilolu doğuyor diye duymuştum da ondan biraz merak ettim
Yenianne65 kitapkurdu dikkat edin insallah . Bebek 20. Haftadan sonra yavaş yavaş kilo almaya başlıyor ama en çok son aylarda 8. Ve 9. Ayda çok almaya başlıyor