Yalakalık değil bu bence göbek adını emine koyabilirsin hem İdil olur hem emine sen İdil dersin ama kimlikte ikiside yazar ben oğluma kayınpederimin adını koydum hemde kendi istediğim adı koydum şimdi sadece Rüzgar diyoruz okulda dahil Şükrü kimliğinde yaZıyor 😊