Sibel95 Merhaba Herkese🤗 Çok tartışma konusu olan bir konu hakkında fikrinizi almak istiyorum. Hamileler 9 ay boyunca saçkarını kesebilir mi? Kestirme yoksa bebeğin ömründen çalarsın diyorlar sizce doğru mu? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim🙏🤗
Esraygtf Sibel95 2 kere kestirdim hamileyken ben böyle şeylere pek inanmıyorum. Evladımın kaderini allah belirler benim saçımı kestirmem değil.
Cgclskn Sibel95 Ben saçma buluyorum böyle şeyleri nasıl mümkün olabilir ki ? Mesela hepimizin kaderi daha anne karnına düştüğümüz belki de düşmeden yazılmıyor mu mesela 6. Ay da kestirilen saç Bebeğin kaderini nasıl etkilesin bana saçma geliyor.
Babykz_ Sibel95 Ben ilk aylarımda kestirmiştim.Banada düşük yaparsın demişlerdi🤦♀️ Tabiki öyle birşey yok.
Sibel95 Esraygtf canım benim bende senin gibi düşünüyorum ama kaynanam kestirme diye ısrar ediyor tam kestircektim hamile olduğumu öğrendim sonra kestirme diye baskı 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Sibel95 Cgclskn bende kesinlikle saçma buluyorum hatta kendi öz annem diyor ki ben böyle birşey duymadım diyor ama kaynanam aksini söylüyor kestirme diyor ve saçlarımın kesilmesi lazım yıprandı artık ama baskı işte.......
Sibel95 Ogullarimveben ama sence saçma değil rabbim belirlemez mi bebeğin ömrünü ben töbe haşa Allah değilim ki saçımı kesince bebeğimden ömür alsın 😢😢😢
Cgclskn Sibel95 Ben kestirdim gerçi hamile olduğumu bilmiyordum ama yine kestireceğim çünkü dediğin gibi cok yıprandı. Bence hamile bir annenin kendini iyi hissetmesi Bebek icin daha önemli 🥳
Mervezumra Sibel95 inanmak istemiyorum ama ilk hamilrlogimdede cesaret edip kestiremedim simdi tekrsr hamileyim yine kestirmeye korkuyorum evet mantikli degil ama yinede insan acabami diyor o yuzden kestirmiyorum
Sibel95 Mervezumra şuan aynı şeyleri hissediyoruz saçlarımın kesilmesine ihtiyacı var ama sonra diyorum ki evladımdan önemli değil doğumdan sonra kesersin diyorum arada kaldım tamamen
Babykz_ Sibel95 Canım kestirip kestirmemek senin elinde.Gidip kestirirsin.Etrafindaki baskı yapan insanlara bu konularda hesap vermek zorunda degilsinki hatta saçımı kestiricem bile demene gerek yok.
Emin_e Sibel95 ben pek inanmiyorum sonucta Allahin bictigi ömür degismez... ama annem benden habersiz kestirirsen hakkimi helal etmem diyerek noktayi koydu😂
Sibel95 Emin_e öz annen mi kaynanam mı 😅 benim kaynanam baskı yapıyor kestirme diye öz annem batıl inanç diyor
Mervezumra Sibel95 bende ayni durumdayim saclarim cok daraltti ama cesaret edemiyorum sanirim kestiremem