Benimcanimoglum_55 GOON canım. Hemen hemen bütün bezleri denedim. Natural denememiştim sonradan çıktı diye. Geçen annemlerin orda goon istediğim numara bulamamıştım bi deniyeyim dedim. Çok güzel yumuşacık sleepy natural. Ama çişli bezi kontrol ettiğimde yüzeyin ıslak olduğunu gördüm her seferinde. İçeriği temizmiş kimyasal yokmuş eyvallah. Ama bebeğin poposu nemli duruyo sürekli olarak. Prima gibi kuru kalan ama prima gibi kimyasal olmayan, hem yumuşak, hem de sızdırmayan bi bez diyosan GOON al canım. Fiyatı orta derece.