Arkadaslar merhaba 25 haftalık hamıleym, doktora gittim rahim kısalması var 2 cm dedi, dkkat et bu hafta tekrar kontrole cagırdı agır brşey kaldırma vs dedi, sizce bu kötü birşey mi başına gelen varmı düşündükçe kafayı yiyecem, çevredekiler rahim boyumun 35 cm olması gerektigini söylüyor, ama benımki 28 cm . Kaç cm olması lazım , başına gelen varsa paylaşabilir mi lütfen :(