Ben suan 8 haftalik hamileyim ben ogrendigimde 6 haftalikti betam 23.190 di acildeki pratisyen hekim cok yuksek bu dedi beni korkuttu ozel hast. 2 ayri doktora gittim hersey normal gözüküyor ultrasonla beta yuksekligi benim icin onemli degil dedi obur doktorda 6 haftalikken maksimum 80bini gorenler var kafaya takma hersey normal zamani gelince zaten ayrıntılı ultrason a giriceksin kesen saglikli bebek saglikli gozkuyor dedi ama tabi dogum yapana kadar icim icimi yiyecek Allah saglikli evlatlar nasip etsin bi kac yerdede okudum benim gibi benden yuksek olanlar saglikli bebek kucahina almis senin betan kacti ??