Balimkiz Merveokan devlette söylemiyorlar ama özele gidiyorsan bebeğin de gizlemezse söyler ben 12.haftada öğrenmiştim
ozlmcbnuznoglu Ben 12. Haftada öğrenmiştim kendini gizlemezse öğrenirsiniz bence ama yüzde 60 70 ihtimalle derler muhtemelen
miyopmom ozlmcbnuznoglu benimde haftaya randevum var bizde o tarihde insAllah 12. Haftamizda oluyoruz tarama testi icin umarim az cok belli olur cok merak ediyorum dayanamiyorum bi seyler almak istiyorum yavrum icin 🥰rabbim butun evlatlari korusun❤️
Merveokan Balimkiz valla doktorum özel de oldgu için özele gidiyorum çarşamba da ikili tarama bide detaylı ultrasin var bakalım ne dicek
Mucizebebegim3 Merveokan ozele gidiodm ismi birakdim esimde yetisemiyor su siralar devlete gidiyorm orda da daha erken diye sordurtmuyorlar bile 16.haftada bakalm dedi soyliceklernide sanmam sahsen.
Ozlemcn İkili tarama da yapıldı uzun uzun bakıldı da özele gidiyorum ama 16 hafta olmadan söylemiyor ne yazıkkiii
ozlmcbnuznoglu miyopmom bana yüzde 60 kız demişti doktorum şu an 20. Haftadayım hala kız diyor inşallah sizde öğrenirsiniz :)
Bezelyeveannesi 12+3 um ikili test yaptirdim bugun cinsiyet hakkinda yorum yapti ama kesin degil dedi