herkese merhabalard
38+4 haftalık gebeyim dün sarı sümüksü bi sıvı geldi 2 kez ( ilk kez böyle birşey geldi ) nişan olduğunu tahmin ediyorum. Ama ne sancı ne bi ağrı hiçbirşeyim yok. Doktoruma sorduğumda muayne olman lazım dedi. Gerçi her sorduğum şeyde aynı şeyi diyip beni hastaneye çağırıyor. Varmı nişanı gelip doktora gitmeyen sancı vs bekleyen 🤔