Kızlar bundan bir hafta kontrole gittim şekerim sınırda olduğu için ve tabi kilo aldığım için doktor diyet ve yürüyüş önerdi iki gündür yapıyorum ev içinde de hareketliyim dünden beri bebeğimin hareketleri eskisi gibi kuvvetli değil de minik minik hissediyorum acaba o da mi yoruluyor? Aranızda böyle durum yasayan var mı ya 🙄