Kızlar SSK çalışanıyım, şimdi ben 32. Haftada doktora gideceğim doğum izinim başlamasın uzatın diyeceğim böylece 8+8 haftayı 4 hafta kadar sonraya atmak isteyeceğim ve yaklaşık 36.haftada da izne ayrılmak istiyorum. Bu doğum izni için gereken evraklar nedir? Süreç nasıl işliyor? Yapanınız varsa yazabilir mi? Bir de mesela son adet tarihi farklı bebişin büyüklüğü farklı bu durumda doktorun baz aldığı hafta hangisi oluyor? 32. Haftada da bana çalışabilir raporu mu yazmalı? Bu izinlerin parasını da sonradan devlet yatırıyormuş nereye nasıl yatırıyor? Ben devlete de bir dilekçe vs veriyor muyum? Desteğiniz olursa çok sevinirim 🙏🏼 Şimdiden bir bir teşekkür ediyorum.